مراسم تودیع رئیس و معارفه سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی برگزار شد

160
3 اردیبهشت 1403

صبح امروز سوم اردیبهشت ماه مراسم تودیع و تکریم علیرضا پسندیده و معارفه علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی، احمد نامنی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان گفت: دامنه فعالیت‌های فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بسیار وسیع است و تنوع رشته ‌ها و بازی‌های بومی محلی سبب شده فعالیت در این عرصه به نگاه ویژه‌ای نیاز داشته باشد.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: گستردگی کار به گونه‌ای است که تا پایین ترین لایه‌های اجتماعی پیش می‌رود به نحوی که ممکن است لازم باشد در یک روستای دور افتاده ورود کرده و به منظور نهادینه سازی فرهنگ ورزش و تامین امکانات ورزشی اقداماتی صورت پذیرد.

نامنی افزود: این فدراسیون از نظر فرهنگی، اجتماعی و عمومی بسیار پر اهمیت است و بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان ما از دل جامعه روستایی و عشایری هستند که اگر برنامه‌های ورزشی خوبی برای ایشان پیش بینی شود می‌توانند رشد کرده و در سطوح  بالاتری به فعالیت ورزشی خود ادامه دهند.

در ادامه مراسم علیرضا پسندیده به همکاران فدراسیون خدا قوت گفته، افزود: سعی کردیم در راستای اهداف سازمانی و بر اساس سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان پیش برویم که می‌توان گفت یک سال خوب با فعالیت‌های مستمر و پایدار را پشت سر گذاشتیم.

علیرضا پسندیده به برگزاری جام پرچم و دستاوردهای فدراسیون در عرصه‌های بین المللی و داخلی اشاره کرد و گفت: به اذعان کارشناسان امر فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی عملکرد قابل قبولی داشته که مرهون زحمات همکاران فدراسیون، هیأت‌ها، انجمن‌ها و بخش‌های مختلف زیرمجوعه فدراسیون و حمایت‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان است.

علیرضا پسندیده ادامه داد: آقای ایلکا بسیار دلسوز، متدین و متعهد هستند، ضمن عرض خیر مقدم، برایشان آرزوی موفقیت در عرصه‌های مختلف داشته، امیدوارم در مدت سرپرستی ایشان در فدراسیون اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد.

علی ایلکا، سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی گفت: از آقای نامنی به خاطر تشکیل این جلسه تشکر می‌کنم و آقای پسندیده در هر جایگاهی حضور داشته اند منشأ خیر و برکت بوده اند.

سر پرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی ضمن تشکر از مقام عالی وزارت به خاطر اعتماد به ایشان گفت: این مسئولیت امانت است و سعی می‌کنیم در اسرع وقت و در زمان مناسب انتخابات فدراسیون را برگزار کنیم.

علی ایلکا ادامه داد: در مدت تصدی آقای پسندیده با همکاری اعضای فدراسیون و حمایت ‌های مدیران وزارت ورزش و جوانان زحمات زیادی در فدراسیون کشیده شد و گام های بسیار خوبی برداشته شد.

علی ایلکا تأکید کرد: سیاست ما در ورزش بر این بوده که از نیروهای موجود استفاده کنیم و در این فدراسیون، خرد جمعی و هم افزایی حکم فرما خواهد بود.

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی ادامه داد: در مدت سرپرستی فدارسیون همه باید کمک کنند و موفقیت فدراسیون متعلق به شخص خاصی نیست بلکه دستاورد مجموعه فدراسیون محسوب می‌شود.

 وی افزود: انشاالله بتوانیم بر اساس قواعد موجود در سریعترین زمان ممکن انتخابات فدراسیون را به شکلی خوب، سالم و با اقتدار برگزار کنیم و این امانت را به دست صاحب اصلیش برسانیم.

ثبت نام سامانه سفیران افتخاری بازی های بومی محلی (نهضت داوطلبی)