سال نو،دستاوردهای نو برای کورن هول ایران

101
1 فروردین 1403

در سالی که گذشت، انجمن کورن هول ایران شاهد تحولات بزرگی بود. پس از سه سال تلاش مستمر و پیگیریهای علیرضا غلامیان، این رشته ورزشی در آذرماه 1402 توسط وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازیهای بومی محلی ارجاع داده شد. استقبال گرم هیئت رئیسه فدراسیون نشان از آغازی دلگرمکننده برای کورن هول در ایران داشت.

در ادامه، فعالیتهای گستردهای در فضای حقیقی و مجازی برای معرفی و شناساندن کورن هول به جامعه ایران انجام شد. با انتخاب مسئولین انجمن و تعیین 15 نفر از مسئولین کمیتهها، زمینههای لازم برای راهاندازی این ورزش در استانهای تهران، فارس و اصفهان فراهم آمد.

همکاریهای بینالمللی نیز با برگزاری جلسه آنلاین با سازمان جهانی کورن هول و بررسی عضویت ایران در این سازمان، به همراه برنامهریزی برای مسابقات بینالمللی در ترکیه، افقهای جدیدی را برای کورن هول ایران گشود.

در پایان سال1402، با برنامه ریزی برای برگزاری دورههای مربیگری و داوری درجه 3، در سال نو استعدادهای جدیدی شکوفا میشوند و ثبتنامها برای این دورهها آغاز شده است. همچنین، اقدامات برای اعزام تیم ملی کورن هول ایران به مسابقات بینالمللی در ترکیه آغاز شده و 27 ورزشکار، شامل آقایان و بانوان، در حال آمادهسازی هستند.

علیرضا غلامیان، سرپرست انجمن کورن هول ایران، با ابراز خوشبینی نسبت به آینده این ورزش، از همکاریو همراهی فدراسیون تشکر کرد. و همچنین از تلاشهای اعضای انجمن قدردانی کرد و از آنها خواست تا در سال جدید با همت و کوشش بیشتری به فعالیتهای خود ادامه دهند.

او افزود که سال 1403 سالی پر از رویدادهای مهم برای کورن هول خواهد بود، از جمله شرکت در مسابقات جهانی که در اواخر سال 2024 برگزار میشود.

با برنامهریزی دقیق برای پرورش مربیان و داوران در بالاترین سطح فنی، انجمن کورن هول ایران به سمت تحقق اهداف بزرگ خود گام برمیدارد.

ثبت نام سامانه سفیران افتخاری بازی های بومی محلی (نهضت داوطلبی)